40 és annyi...

40 és annyi...

40 és annyi...

2022. augusztus 10. - ByAdel

Kedves Olvasó! 

 

 Remélem, nem okoz nagy csalódást, amikor idetalálsz, mert bevallom őszintén ennél testhez állóbb kategóriát nem találtam...

2022 van, mindenki írhat, aki csak akar, szóval bele vetem magam én is. Idén töltöttem be a negyvenet, öt gyerekem van, és komolyan mondhatom, azt hittem hét évvel ezelőtt, szívem alatt az ötödikkel, hogy ez egy bónusz terhesség, bónusz baba, miénk a világ. Nagyjából napra pontosan most hét éve dobtam be a törölközőt, és utána persze semmi nem úgy alakult, ahogy terveztem. 

Szóval nem fogok most önéletrajzot írni, ezt a felületet inkább csak feszültség levezetőnek használom. Jó szórakozást hozzá! 

A bejegyzés trackback címe:

https://azugyigen.blog.hu/api/trackback/id/tr6317905243

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása